
Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie prop replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Visible Nature
Visible Nature
Het idee was om een natuurlijk proces te visualiseren. Ik heb ervoor gekozen om kenetische energie te visualiseren. Uiteindelijk is het een harmanograph geworden met een tekentablet eraan gekoppeld. De visuals worden gegenereerd door processing en zijn gekoppeld aan de X- en Y-waardes van de tekentablet. Dit samen vormt een mooi en interessant geheel om naar te kijken.
