Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie prop replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
TAG Het RFID spel
TAG Het RFID spel
Dit spel is ontworpen voor een scouting-groep, het idee erachter is dat kinderen van alle leeftijden op verschillende manieren een speurtocht kunnen spelen.Het is een RFID tag spel geworden waarbij de tags steeds in een willekeurige volgorde geladen worden. Nu moet je alle 5 de tags in de juiste volgorde vinden waardoor er lampjes en geluid aan gaan. De groep die als eerste alle 5 de lampjes aan heeft staan is de winnaar.
Dit project is opgebouwd met arduino's, RFID readers en is zo gebouwd dat alles snel en makkelijk vervangen kan worden. Dit heb ik gerealiseerd door houders te 3D printen waarin de elektronica past.
Het spel is een groot succes en er komt misschien nog een uitbereiding op.