
Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie prop replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Over mij
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Kinetic sculpture
Black box escape room
Interactief panorama
Enigma stekker
Orikami cutter
Steampunk guns
Movie props replica's
Design Toolkit
Splint ringen
TAG Het RFID spel
Button BOX
NJF 2016
3D print Ant Farm
ROHU design
3D print kruisboog
Visualising the invisible
The internet of things
iPad app afstudeer jaren
Visible Data
NJF 2012
Stemmachine
Macrumors visueel
Toekomst visualisatie
Visible Nature
12 Angry men
Eliza
Toekomst visualisatie
Toekomst visualisatie
Het idee was om te kunnen voorspellen wat er ging gebeuren. Om dat voor elkaar te krijgen moest ik er voor zorgen dat alle parameters gelijk bleven. Daarvoor heb ik een opstelling gecreƫerd die de bal herhaaldelijk op dezelfde manier liet vallen. Dit heb ik meerderen keren gefotografeerd en samengevoegd tot een compositie. De media-uiting is een A0 poster geworden met een pop art look and feel.
